senn zijn tweede verjaardag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu senn zijn tweede verjaardag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu

senn zijn tweede verjaardag

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Noel Fieke en Yin

05 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

3 oktober 2009 Senn zijn tweede verjaardag.

Vandaag hebben we Senn zijn verjaardag gevierd en tegelijk zijn aankomstfeest. Was heel gezellig en hij is gruwelijk verwend. Hij loopt echt al rond alsof hij er altijd al was en als er muziek aangaat dan gaat hij dansen. Hij heeft super leuke cadeaus gehad. Leuke duplo en geld en prenatal bonnen en een loopwagen in de vorm van een motor en een trapauto in de vorm van een quat, echte jongens cadeaus heel leuk. Daarnaast is er ook heel goed aan Yin gedacht, ook die is heel erg verwend. Al met al een super dag waarop ook nog oma adje aanwezig was dus helemaal geslaagd.

• 05 Oktober 2009 - 21:35

Mart, Ans & Llana:

Een heerljk manneke, waar jullie trots op mogen zijn.

• 06 Oktober 2009 - 08:07

Ryanne:

Ik vind dat jullie een prachtig gezinnetje vormen nu , twee kanjers van kinderen en twee leuke ouders..wij zijn super trots op jullie allemaal

• 17 Oktober 2009 - 13:48

Renate:

Jeetje Fieke wat een prachtige zoon hebben jullie!!!!
    Geniet van jullie nieuwe geluk en ik kom je even feliciteren als ik je tijdens een training weer zie!
    Heel veel liefs, Renate