operatie senn - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu operatie senn - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu

operatie senn

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Noel Fieke en Yin

29 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

de operatie van senn is geslaagd, Hij kan gelukkig alles nog bewegen :-.) en hij is goed uit de narcose gekomen, nou ja een beetje erg geflipt maar tis goed gekomen.
hij heeft geen drain gekregen omdat zijn cyste niet vol zat met hersenvocht als verwacht maar met talg. Daarnaast heeft de chirurg gelijk zijn litteken mooi gemaakt dus dat is ook vast gebeurd.
Alleen kreeg hij na de operatie hoge koorts 40 graden dus ze houden hem nu nauwlettend in de gaten. ze verwachten een gewone griep maar omdat ze met zijn ruggenmerg bezig zijn geweest zou de kans op een hersenvliesontsteking ook aanwezig kunnen zijn. maar daar gaan ze vooralsnog niet vanuit.
hij heeft al zeker meer babbels dan gisteren dus het zal allemaal wel goedkomen...
groetjes noel fieke yin en senn

• 29 Oktober 2010 - 19:13

Ryanne:

Ik zag je berichtje net binnenkomen en ik had alles al van Marcel gehoord maar ben toch wel heel blij dat alles zo ver goed loopt..we gaan gewoon voor de goede afloop want we kunnen het manneke niet meer missen in de familie ,dikke knuffels van ons allemaal en wellicht tot morgen xxxx je schone zus

• 29 Oktober 2010 - 19:33

Magda:

Wat fijn dat het redelijk goed gaat met die kleine senn,ik wens jullie nog veel sterkte de komende dagen,dat hij maar weer gauw op mag knappen we duimen en denken aan jullie.

groetjes van ons uit schiedam.

• 30 Oktober 2010 - 05:57

Wendys:

Heel erg fijn om te horen dat alles goed is gegaan!
    Ik hoop dat Senn snel opknapt en weer lekker de boel onveilig gaat maken. ;-)

XXX Wendy

• 30 Oktober 2010 - 06:52

Berna:

Ik denk aan jullie,
    X Berna

• 30 Oktober 2010 - 09:05

Mart,Ans En Llana:

Geef hem maar een hele dikke knuffel van ons....hopen dat hij snel weer naar huis kan met jullie.....