4 september vervolg - Reisverslag uit Taiyuan, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu 4 september vervolg - Reisverslag uit Taiyuan, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu

4 september vervolg

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Noel Fieke en Yin

04 September 2009 | China, Taiyuan

Bedankt voor jullie leuke berichten weer...oh. oma onze wasmachine vergeten.... geeft niks hoor belangrijker is dat het lekker gaat met de honden...
De chinese vrouw op de foto is Angela, onze begeleidster...die heeft het heel druk met zorgen voor al onze juiste adoptiepapieren en wij vonden het ook zo fijn dat ze bij de vindplaats van Senn zo rustig de tijd voor ons nam....heel fijn dus vandaar ook die leuke foto's.
Ja Berna dat gaat hem worden in het campertje, of de roltrap want daar ligt hij ook helemaal in een deuk. Hij komt echt los sinds vandaag ik mocht ook al zijn schoenen en sokken aandoen en ik mag hem wat meer aanraken. Het lijkt soms net alsof hij wel leuk wil doen maar dan ineens bedenkt, nee, ik moet niet leuk doen. Ik mag wel onder zijn voetjes blazen en kietelen dus we zijn bij dag vier al een heel stuk verder....komt helemaal goed...
we zijn net uit eten geweest bij de Pizzahut met vier stellen, en we weten dat het chinees restaurant in het radisson heel goed is dus hopelijk halen we dat morgen nog. We vliegen om half 4, worden om 1 uur hier opgehaald. Vanavond nog even naar Angela om wat papierwerk te bespreken en dan de laatste nacht hier....Bij Yin voelde het ook wel vreemd om de provincie te verlaten waar zij vandaan kwam dus zal morgen net zo zijn.
tot morgen....
liefs familie Rieken

  • 04 September 2009 - 12:46

    Jansen:

    Hoi happy family,

    Wat is het toch leuk om jullie zo te volgen.
    En vooral de filmpjes van die twee muppets. Geweldig!! We blijven het volgen.
    En blijf genieten met zen vieren.

    Hans Suus Glenny

  • 04 September 2009 - 15:13

    Oma Adje:

    Leuk om die reisverslagen van jullie te kunnen lezen en al die leuke foto"s te kunnen bewonderen het wordt al steeds meer jullie ventje.Ik ben ook echt trots weer Oma te zijn daarom heb ik vandaag mijn medebewoners op beschuit met muisjes getrakteerd. Veel liefs en geniet er nog van!!! Oma Adje

  • 04 September 2009 - 15:53

    Bobiènne & Co:

    Oma Adje .. wat lief van u om het nieuwe oma zijn met uw medebewoners te delen ! Onze Bobiènne zegt dat Yin -en nu Senn- een héle lieve Oma Adje hebben. Wel moet ze nog een beetje beter worden. Inderdaad weer leuke foto's ! En fijn dat Senn zich wat meer lijkt te gaan overgeven aan zijn nieuwe situatie. XxxX Sterkte met het vertrek morgen.

  • 04 September 2009 - 18:08

    Magda:

    Hallo goeie reis morgen en welterusten zometeen wat een schattige foto,s weer en wat fijn fieke dat je al wat meer mag doen bij senn.Hartelijke groeten. magda

  • 04 September 2009 - 18:34

    Hannelore:

    Hallo Noel en Fieke,
    Wat een prachtig stel kinderen. Heb jullie reisverslagen gelezen het was een genot om jullie zo te volgen. In ieder geval heel veel geluk met jullie gezinnetje. Maar dat komt zeker goed. Een hele fijne reis terug naar Nederland.

    Liefs Hannelore

  • 04 September 2009 - 20:18

    Wendy:

    Hey lieve fam. Rieken,
    Tis toch elke dag weer heerlijk om jullie verhalen, en zeker ook de foto`s, te lezen en bewonderen. Ik verheug mij er elke keer weer op!
    Fieke wat leuk dat je een bericht in ons gastenboek hebt geschreven! :-)
    Fijn om te lezen dat Senn jou steeds meer gaat vertrouwen, komt echt helemaal goed, kan niet anders want er bestaat geen betere en lievere moeder dan jij!!
    Veel liefs,
    Wendy

  • 04 September 2009 - 20:52

    Ryanne:

    Hoi lieverds,
    Wat genieten is het toch van jullie mooie foto's ,we zitten hier elke keer te ohhhen en ahhhen ...ze zijn ook zo lief allebei..en we vinden het zo heerlijk te zien hoe jullie genieten. xxxx

  • 04 September 2009 - 20:54

    Jasper:

    ben supertrots op me neefje en me nichtje en oma Joke is zo blij dat we nu twee meisjes en jongens in de familie hebben

  • 04 September 2009 - 20:56

    Petra Kennis:

    Hoi Fiek, Zit je dat ventje nou onder zijn voeten te kietelen? Pedicuren ok'e, maar wat moet hij wel niet denken? Wie is die vrouw met dat voeten fobie? Ze lijkt me lief maar wat heeft ze met mijn voeten? Alles komt goed Fiek, nog even en ook hij ligt aan je voeten!!
    xxx Petra

  • 05 September 2009 - 04:36

    Yulia :

    Jippie, spring, spring, spring....... Ik krijg net zoals jij Yin, een broertje en hij heet Yoshua!
    Ik ben zo blij. Zo blij.... Volgens mij lijk ik een beetje op Tijgetje!
    Joehoe..., en ik zou zo wel met grote sprongen nu naar China willen springen. Vertel maar vast dat ik er aan kom.
    Jippie!

    Maar ik moet nog even wachten en thuis uitzieken....

    Hoe is het bij jullie?

    Liefs Yulia.
    En o ja, ook veel liefs van mijn papa en mama!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Taiyuan

Noel Fieke en Yin

wij gaan 26 augustus naar X+China om onze zoon en broertje op te gaan halen!

Actief sinds 14 Juli 2009
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 62835

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2009 - 12 September 2009

onze tweede reis naar China

Landen bezocht: