5 september 2009 - Reisverslag uit Taiyuan, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu 5 september 2009 - Reisverslag uit Taiyuan, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu

5 september 2009

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Noel Fieke en Yin

05 September 2009 | China, Taiyuan

Op naar Beijing vandaag. Gisterenavond nog een meeting gehad met Angela, papieren gekregen, de vertaling van het cadeau dat we op het registratiekantoor hebben gehad, het paspoort van Senn, het rode adoptieboekje en nog een hoop papieren die je moest kopieren dus we waren om 11 uur klaar. Ik ben echt gebroken mijn rug dat wil je niet weten en de wallen onder mijn ogen spreken voor zich. Komt het niet door huilende kinderen maar door de harde bedden waar mijn rug niet zo goed tegenkan :-) maar gelukkig gaan we vandaag weer terug naar het radisson waar de bedden ok zijn...Senn is wakker geworden om half 5 hebben we een flesje gemaakt (dat mag ik dan weer wel :-) ) en toen is hij lekker tussen ons in in slaap gevallen. Hij en Yin hebben allebei heel onrustig geslapen, Senn lag andersom en Yin had volgens mij ruzie in haar droom..Vanmorgen weer ontbeten en daarna de kopieen gemaakt en op de kamer gespeeld...dat vind hij toch ook wel heel leuk...en hij begint nu samen met Yin wat meer te doen dus voor Yin ook leuker...
Over een goede anderhalf uur vertrekken we naar het vliegveld..verlaten we Senn's geboortestreek, en ik bedenk me net hoe ik het moet omschrijven Taiyuan..Het is echt een stad met heel veel bruidswinkels grote dure warenhuizen, dure auto's maar als ik uit het raam van het hotel kijk dan zie je echt krotten...dus een heel groot verschil tussen arm en rijk. Maar omdat het zo verbonden is met ons mannetje moeten we ook hier alles "opsnuiven" wat we hem later kunnen vertellen. De pleegouders hebben een goede daad verricht het is echt een super ventje....gisteren ging hij bij noël op zijn borst liggen en zei hij Baby.... zo lief..
het is toch een soort afscheid vandaag, zo voelde dat bij Yin toen ook dat weet ik nog wel.
(zou er bijna sentimenteel van worden .........)

even over tot de orde van de dag..Pepijn, je vergeet toch niet ons op te halen he.. :-)

en Ryanne heb jij al een bevestiging van die extra fotoruimte?? want wij hebben hem nog niet binnen....

nou tot vanavond, dan schrijf ik weer vanuit Beijing en zal ik ook het kamernummer doorgeven...

groetjes en liefs
Noel Fieke Yin en Senn
(hij begint al te reageren op zijn naam :-) )

  • 05 September 2009 - 04:58

    Milenne:

    alvast een goede reis en natuurlijk vergeten we jullie niet op te halen, we kunnen nu al niet wachten om jullie weer te zien!!!!
    x

  • 05 September 2009 - 05:56

    Dick & Hinke:

    Hoi,
    Een hele goede terugreis gewenst. Gelukkig duurt de "generale" voor de terugreis naar huis maar een uurtje.

    Groetjes,

    Dick en Hinke

  • 05 September 2009 - 06:04

    William Tamara M&?:

    Hallo mooi gezinnetje.
    Zaterdag 5 september deel 2 van jullie byzondere reis. Die Yinn en Senn mee op reis met het vliegtuig voor een laatste week China. En dan op naar NL. Maar een voor een.Goede vlucht en een goede start daar. Tot het volgende verslag in de andere omgeving.Sluit het daar goed af, op nog een mooie week ! Liefs WTM?x

  • 05 September 2009 - 09:17

    Ans, Mart En Llana:

    Zo, even bijgelezen .... we liepen een paar daagjes achter.....Fijn dat Senn het zo goed doet en dat Yin en hij het ook samen kunnen vinden....Als wij het zo lezen is het toch een vermoeiende onderneming, maar wel heel leuk.
    Volgens ons, hebben jullie een echte deugniet. Dat wordt nog wat...hahahahahahaha

  • 05 September 2009 - 09:34

    Karen:

    eindelijk een berichtje van mij. wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat. alvast een goede reis naar beijing en geniet maar lekker van jullie gezinnetje. ik blijf jullie volgen

    liefs karen

  • 05 September 2009 - 10:26

    Thea En Ton:

    nog even een bericht van ons voor we morgen vertrekken voor een heerlijke vakantie waar we beide wel aan toe zijn.
    leuke foto's en een mooi manneke. Fijn dat Yin het zo goed doet ver van huis. We wensen jullie veel plezier en spreken elkaar als jullie terug zijn. De groeten aan Yin van ton en thea van de vissen.

  • 05 September 2009 - 12:16

    Ryanne:

    Hoi Fieke, ja het is bij mij al twee dagen geleden met ideal afgeschreven, wat stom dat jullie nog niets gehoord hebben dan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Taiyuan

Noel Fieke en Yin

wij gaan 26 augustus naar X+China om onze zoon en broertje op te gaan halen!

Actief sinds 14 Juli 2009
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 62842

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2009 - 12 September 2009

onze tweede reis naar China

Landen bezocht: