Fotoruimte (voor milenne/pepijn) en Ryanne) - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu Fotoruimte (voor milenne/pepijn) en Ryanne) - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu

Fotoruimte (voor milenne/pepijn) en Ryanne)

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Noel Fieke en Yin

06 September 2009 | China, Beijing

Ryanne jouw extra fotoruimte pakt hij om de een of andere reden niet....we hadden al ruimte voor 100 foto's misschien ligt het daaraan??? zou je even kunnen informeren?? en anders

Milenne/pepijn wil jij de fotoruimte nog verhogen, wij betalen dat wel terug maar we kunnen van hieruit niets regelen...en we hebben nog wat dagen te gaan...en we zitten al op 86 van de 100 foto's vandaar...
groetjes fieke

• 06 September 2009 - 14:17

Ryanne:

Hoi Fieke ik heb meteen alle gegevens erbij gepakt en heb de helpdesk ingeschakeld , hopelijk komt het dan nu snel in orde. Leuke foto's weer, hij wordt steeds vrijer...geweldig.

• 06 September 2009 - 16:35

Milenne:

ga het gelijk regelen maar van geld terug willen we niets weten!!!

• 06 September 2009 - 16:38

Pepijn En Milenne:

staat er alweer bij!!!
    ga maar snel weer foto's maken!!1
    dikke zoen

• 06 September 2009 - 18:13

Miranda Van Dam:

Heb net even de foto's van de afgelopen dagen bekeken. Erg leuk en zooooo herkenbaar. Grappig dat we daar zelf een paar maandjes geleden hebben gelopen.
    Fijn dat alles zo goed gaat.

Groetjes,
    Miranda

• 07 September 2009 - 06:10

Wessel Voor Yin:

lieve yin,
    ik heb net jullie foto's zitten kijken mat mama. nu wil ik graag wteen hoe je wessel zegt in het chinees? ik mag zo weer naar school en ik kom je zaterdag mee ophalen bij de vliegtuigen!!!
    tot dan
    kus wessel

• 07 September 2009 - 10:37

Ramona :

Ha Fieke en de rest,

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Senn!! Wat een schatje, zeg! Superleuk om jullie reisverslag zo te kunnen lezen en de foto's te kunnen zien. Geniet nog daar!

Groetjes,

Ramona (pilates)