7 september 2009 - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu 7 september 2009 - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu

7 september 2009

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Noel Fieke en Yin

07 September 2009 | China, Beijing

Vannacht iets minder goed geslapen, er was een klein mannetje al heel vroeg wakker en er had gisteren een meisje aan de wekker gezeten zodat ik een uur te vroeg kant en klaar stond :-). Toen naar het ontbijt, we hadden een jarige onder de kinderen in de groep dus om 10.00 gezongen en allemaal een kleinigheidje gegeven. Daarna zijn we met drie stellen naar de Pearl Markt geweest, een soort zijdemarkt...dus we hebben geshopt. Sophie ik heb al wel chinese slippertjes voor Pien. Bobienne en Muk voor jullie is het hier een walhalla wat betreft disneyspullen... We hebben ook schoenen gekocht voor de kids, voor yin rose puma en voor Senn rode puma en voor Yin nog blauwe all stars...verder nog zo'n slinger voor op Yen zijn kamer en 2 shirtjes voor hem...en voor ons allebei een mooie hanger. dus goed ons best gedaan. Was maar goed dat de storing bij de ING weer opgelost was.:-).
Nu zijn we lekker op de kamer tot een uur of 4 half 5. dan gaan we even naar de speeltuin achter het hotel en daarna weer ergens eten..
en voor je het weet is er weer een dag om, de dagen vliegen hier werkelijk voorbij...bedankt voor de fotoruimte milenne, we zullen er goed gebruik van maken, vooral morgen zullen er weer veel foto's gemaakt worden dan gaan we naar de verboden stad en het plein van de Hemelse vrede..
ik schrijf vanavond nog wel een stukkie
doeiiiiiiiiiii

  • 07 September 2009 - 08:04

    William Tamar M&?:

    10 uur hello here we are again..Nederland.
    Maandag 7 september de scholen beginnen vandaag weer...Alles weer in het normale ritme !
    Jullie verslag net gelezen..foto's bekeken.
    Jongens jongens wat verloopt het allemaal goed !Heerlijk. Nou een mooie dag vandaag...Tel ondertussen af naar a.s zaterdag. Liefs TWM?x

  • 07 September 2009 - 09:37

    Bodile:

    Ha schatten!

    Ik ben blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben, al had ik eerlijk gezegd niet anders verwacht. En echt super om te zien dat Yin en Senn zo lekker samen spelen! =)
    Zo, jullie zitten weer bijna aan het avondeten en ik spring zo op mijn fiets voor het begin van hopelijk mijn laatste jaar middelbare school... helaas helaas, geen vakantie meer...
    Tot zaterdag!!!

    xxx Bo

  • 07 September 2009 - 10:54

    Bobiènne & Co:

    Bijna 11 uur hier... Zoals je zegt de tijd vliegt. Geloof me ook hier hoor. Dusszz zal het heel snel Zaterdag zijn. Wat een lekker duo samen zeg, om je vingers bij af te likken !!! XxxX

  • 07 September 2009 - 11:55

    Berna:

    Heb er alweer een vroege dienst op zitten, snel ff kijken hoe het met familie Rieken gaat, zo te zien aan de foto's en video's, heel goed. Ik ben nog steeds op zoek naar een orgineel cadeau,ik denk dat bokshandschoenen wel van pas komen, ist nie? Maar ja het is ook de goden verzoeken als je hem een t-shirt met ontdeugend erop aan doet. Het ziet er allemaal lekker uit, geniet ervan, X Berna

    PS. dit is de eerste gelegeheid die ik heb om me op de lamp te storten, ga zo op pad voor stof.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Noel Fieke en Yin

wij gaan 26 augustus naar X+China om onze zoon en broertje op te gaan halen!

Actief sinds 14 Juli 2009
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 62844

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2009 - 12 September 2009

onze tweede reis naar China

Landen bezocht: