7 september vervolg - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu 7 september vervolg - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu

7 september vervolg

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Noel Fieke en Yin

07 September 2009 | China, Beijing

zo we zijn weer op de kamer. Yin en Senn zitten heerlijk in badje, daar heeft hij een lol in. HIj vond ook de glijbaan in de speeltuin helemaal goed dus die gaat thuis ook wel gebruikt worden denk ik. We hebben net gegeten in een restaurant in het hotel maar zaten allemaal nog niet vol en omdat we Royal rooms hebben mogen we gebruik maken van een extra ruimte in het hotel waar iedere avond van 6.00-8.00 happy hour is en je gratis kan drinken en hapjes hebt
dus wij nog lekker koffie gedronken en noel nog een broodje knakworst, en wat fruit en noten hebben we nog op dus was wel lekker..
Morgenvroeg gaan we om 9 uur weer ontbijten, 10 uur komt de bus voor het plein van de hemelse vrede en de verboden stad. we hebben nog 5 dagen te gaan..... maar nog leuke dingen in het verschiet ook dus die zullen wel zo om zijn...
Bodile hoe was de eerste schooldag?? en Marlot je eerste dag op de middelbare school?? Oma zijn ze nog geweest voor de wasmachine en zijn de kaartjes al binnen????
Oma adje, hoest daar????
ik laat morgen weer van me horen..
groetjes................xxx

  • 07 September 2009 - 13:53

    Nick En Nadia:

    Klinkt allemaal erg goed jullie planning. Geniet maar lekker want 5 dagen zijn zo om. Vandaag is Nick weer begonnen en ik moet vanaf morgen weer aan de bak. Helaas ook aan goede dingen komt een eind. Dikke kus van ons 3

  • 07 September 2009 - 15:03

    Bobiènne & Co:

    Hallo daar... wat grappig om te zien dat Yin een sticker op heeft; met de mededeling,
    ik spreek geen chinees. Is het zo dat ze eerder in het chinees werd aangesproken... zullen leuke momenten zijn geweest... XxxX

  • 07 September 2009 - 16:35

    Sophie:

    Hoi daar, lief van je Fieke. Pien zat helemaal te glunderen toen ik het voorlas. Ze vindt het leuk om naar de filmpjes te kijken (wij ook)... nog een keer, zegt ze dan. Volgens mij gaat de tijd veel sneller dan de vorige keer in China. Nu kunnen jullie dankzij het weer veel meer ondernemen. Nogmaals, het is heerlijk om jullie te zien.
    Kusje van ons.

  • 07 September 2009 - 17:09

    Bodile:

    Wat een leuke foto's weer!
    Mijn eerste schooldag: vrij doelloos...
    Om 12 uur was ik er en na 3 papiertjes te hebben gekregen stond ik om kwart over 12 weer buiten..
    Daarna lekker met wat vriendinnen de stad in een swirl gehaald en de rest van de middag met een vriendin in de tuin van het zonnetje genoten.
    Dus eigenlijk was 'ie best prima =)

    Dikke kus!

  • 07 September 2009 - 18:41

    Petra Kennis:

    Hoi Fiek, Vandaag sprak Monique Langenberg me aan op school over jullie prachtige site. Ook zij is gewoon helemaal verslaafd geworden aan je manier van schrijven en leeft helemaal mee. Ik heb vandaag trouwens meerdere keer de vraag gekregen hoe het met jullie gaat en waneer je weer terug komt. Heel leuk om te horen Fiek is dat ze je allemaal het geluk gunnen. Tot over een paar dagen! x Petra

  • 08 September 2009 - 02:33

    Arie En Petra:

    Wat gaaf dat we jullie nu hier ontmoeten! Wat een 2 geweldige kanjers van kinderen hebben jullie zeg!!!

    Groetjesss van nr 931

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Noel Fieke en Yin

wij gaan 26 augustus naar X+China om onze zoon en broertje op te gaan halen!

Actief sinds 14 Juli 2009
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 62838

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2009 - 12 September 2009

onze tweede reis naar China

Landen bezocht: