8 september 2009 - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu 8 september 2009 - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu

8 september 2009

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Noel Fieke en Yin

08 September 2009 | China, Beijing

Goedendag...
weer een nieuwe dag...lekker weertje vandaag en een uitje ...
Plein van de Hemelse Vrede en de Verboden stad.
We zijn met de bus gegaan ja niet met de stadsbus maar een gehuurde bus, dat kan hier nog voor een leuk bedrag. Het was druk daar niet normaal maar wel leuk om een keer gezien te hebben bij betere weersomstandigheden. De kinderen hadden vannacht heel goed geslapen, papa wat minder want die had migraine, en Senn werd wakker zonder te huilen maar gewoon kletsend. Dan lijkt het wel een bouwvakker die chinese klanken allemaal. O ja trouwens hij zei de hele tijd Chisjè, dus wij dachten goh hij probeert al zusje te zeggen, maar het betekent gewoon bus of grote auto :-)
Momenteel moet hij gaan slapen maar gaat hij ook lekker tekeer :-) niet huilen maar lekker chinees brabbelen.
Ik mocht hem vanochtend zowaar een schone luier aandoen en aankleden dus het gaat de goede kant op..
We hebben heel veel foto's gemaakt vandaag dus we zullen er zo weer een aantal leuke opzetten.
Ik heb net Bodile nog gebeld (en bo als dat extra kosten geeft op je rekening dan zijn ze voor onze rekening he....) omdat ik me afvroeg hoe het met ons moeder is...
En oma Joke hoe is het daar?? zijn de kaartjes al binnen? ik had je net nog geprobeerd te bellen maar er was niemand.. :-(

Peet kun jij a.s. dinsdag mijn lessen doen?? ik denk niet dat ik al zin heb om bij mijn kroost weg te gaan :-)
En trouwens nog van harte gefeliciteerd met het behalen van je examen, ik zei toch dat je het kon!!
Ik heb niet aan je getwijfeld hoor!!

Morgenvroeg lekker naar de dierentuin, schijnt niet al te mooi te zijn maar toch wel leuk om dat hier ook een keer te zien en zeker leuk voor de kinderen..en natuurlijk moeten we de Panda's gezien hebben als we hier zijn.

Morgen is het woensdag, we beginnen nu wel wat naar huis te verlangen maar meer voor de rust van Yin..die is kapot vaak en geeft niet toe aan haar slaapjes..

We hebben al weer mooie herinneringen gekocht aan deze reis een mooie Kwan Yin en Buddha...over afdingen gesproken, 220 euro goedkoper dan de vraagprijs....:-)

Yin is helemaal in haar sas met haar rose puma's, ze wil ze niet meer uit :-) en ik heb nog een rood chinees jurkje voor haar gekocht.

Je moet echt uitkijken met de prijzen want de verschillen zijn heel erg groot. Maar het afdingen is wel leuk :-)
Ik mail morgen weer, eerst weer lekker ontbijt om 9 uur en om 10 uur
richting Zoo..
Las in de krant dat jullie ook lekker weer hadden vandaag.
Tot Morgen
xx

  • 08 September 2009 - 12:54

    Bobiènne & Co:

    Ha die Fieke.. volgens mij hadden wij van te voren moeten afspreken voor een meiden/shopdag á la china... die prijzen daar staan me beter aan !!! "volgende keer, oké" Vanmorgen weer naar het Zhuis geweest, niet zo'n mooi bericht gehad..volgens mij beseffen we het samen nog niet. Hoe dan ook ga ik met onze Bob proberen om zaterdag bij jullie aankomst te zijn.
    Dikke kus XxxX

  • 08 September 2009 - 16:22

    Mari, Carin En Luisa:

    We kunnen aan de foto's zien dat het heel goed met jullie gaat! Jullie stralen! Geniet nog even van het geboorteland van jullie kindjes, voor je het weet ben je thuis ook weer gewend en denk je met weemoed aan deze tijd terug. Wij genieten nog even van jullie mooie verhalen en foto's.

  • 08 September 2009 - 18:55

    Nick&nadia:

    Wat een mooie foto's,steeds weer leuk om naar te kijken. Noël ik zou daar zo' n hoofd massage nemen, dat kunnen ze daar heel goed. En yin wat heb je een mooie roze puma's. Als ik die had zou ik ze ook niet meer uit doen haha. En senn wat goed dat je mama je luier mag verschonen. Geniet maar van je mama het is namelijk een hele lieve mama senn! Kus en tot gauw.

  • 08 September 2009 - 19:34

    William Tamara M&?:

    Goede avond deze keer...
    Hier een zomerse dag vandaag...wel al vroeg donker..jullie verslag gelezen en foto's bekeken. Mooi man !
    Morgen woensdag tel ook een beetje mee af naar zaterdag a.s.! Martijn heeft en soms ineens over baby Senn nou ja baby...maar leuk dat hij er zo spontaan over begint. Mooie dag morgen en dan kom ik weer op de mail.Bye bye liefs WTM? x

  • 08 September 2009 - 20:19

    Petra Kennis:

    Veel mensen van Topfit volgen jullie echt op de voet! Vandaag hadden we het over jullie en ik vertelde dat jullie echt steeds dichter naar elkaar toe groeien en dat ik me afvroeg of je volgende week alweer les zou willen gaan geven, roept Annemieke ineens: ze heeft op de site van vandaag gevraagd of jij die lessen wil geven. Tuurlijk wil ik die lessen overnemen, geniet maar lekker! Ik heb trouwens nog een kaart voor je gekregen en heel veel lieve opmerkingen. Iemand zei zelf dat ze Senn zo'n mooi ventje vond dat ze hem zo zelf zou willen houden! Mazzelkont met 2 van die mooie kindjes!! Ik hoop dat het met Noël weer wat beter gaat. Lief van Senn trouwens dat hij rekening met hem wil houden en brabbelt als hij wakker wordt ipv huilt. En Yin ziet er inderdaad superhip uit met die rose schoenen!! Ik zie uit naar je volgende verslg! x Petra

  • 08 September 2009 - 21:07

    Wendy:

    Wat een gave foto`s!! En weer een heel leuk verhaal, kun je dat niet heel het jaar doen? ;-) Leest echt super leuk!
    Wat een plaatje is het toch, Yin & Senn, echt hele mooie kinderen hebben jullie!
    Geniet nog van die paar dagen daar, hoop dat het zonnetje blijft schijnen voor als jullie weer terug komen!
    Tot snel!

    Veel liefs, Wendys

  • 09 September 2009 - 05:35

    Joke:

    Fieke het was wel vervelend dat ik niet thuis was er moesten bloemetjes bezorgd worden van de zonnebloem dus daar was ik weg voor er is een pakje bezorgd daar zitten ze denk ik inHoe is het met Noel weer een beetje opgekapt De foto,s waren weer leuk Nu komt Mart
    Veel liefs enkusjes
    Joke


  • 09 September 2009 - 06:29

    Annet:

    wat gaat het goed met jullie daar. De foto's zijn prachtig en wat ziet Senn er goed uit. Een prachtige zoon en een prachtige dochter, wat wil je nog meer! Het is erg leuk en mooi om alle verhalen te lezen. Geniet nog even van de dagen die je daar hebt met de kinders. Wij moeten nog even wachten tot zaterdag...Groetjes van ons allemaal, Frank Annet, Marlot en Fleur

  • 09 September 2009 - 09:33

    Bodile:

    Hallo'tjes!

    Ik ben gisteravond even bij oma Adje geweest. Ze kwam net van de dialyse dus ze was erg moe, maar ze vond het leuk dat ik er was en heb haar weer wat foto's laten zien. Ze kan ze vanuit bed zien en is er erg blij mee. Ik heb gezegd dat je/fieke vandaag zou bellen.

    Tot zaterdag!
    xxx Bo

  • 09 September 2009 - 10:02

    Berna:

    Hoi Lieverds, wat vervelend te lezen dat Noël migraine heeft gehad, ik hoop dat hij er weer bovenop is. Mooie foto's weer. Ik ben gisteren heel de dag in Friesland geweest met Lysbeth (van Thomashuis)Het was een soort van oriëntatiereisje, ik wil zoveel mogelijk verschillende dagcentra zien en overal het beste van meepikken want ik ben nog steeds van plan mijn droom te verwezelijken. Maar vandaar dus dat ik gisteren niet heb kunnen lezen hoe het met jullie gaat. Ben maandag op pad geweest voor stof voor de lamp, pff vond het best moeilijk zonder jou en kon dan ook niet tot een keuze komen en door al mijn getreuzel kwam ik te laat terug bij mijn auto en ja hoor, een parkeerbon. Maar ik heb leuke stof, nu nog maken en dan maar hopen dat ie net zo mooi wordt als ik in gedachte heb en dat jullie hem mooi vinden. X voor de kids en voor jullie, gr Berna

  • 09 September 2009 - 16:40

    Arnold Laura:

    lag een paar dagen achter met de verhalen en de foto,s maar ben weer bij, wat een mooie foto,s en filmpjes wat een mooi gezinnetje zijn jullie toch met z,n vieren geniet ervan groetjesxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Noel Fieke en Yin

wij gaan 26 augustus naar X+China om onze zoon en broertje op te gaan halen!

Actief sinds 14 Juli 2009
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 62836

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2009 - 12 September 2009

onze tweede reis naar China

Landen bezocht: