9 september 2009 - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu 9 september 2009 - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu

9 september 2009

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Noel Fieke en Yin

09 September 2009 | China, Beijing

Alweer een dag voorbij, ze vliegen wel voorbij, zo druk zijn ze..
Vanmorgen werden we gebeld dat we om half 10 ipv 10 uur zouden vertrekken richting dierentuin. Dan konden we ook de dolfijnenshow nog bijwonen (Laura en Arnold dan komt het toch nog goed :-) voor Yin die heeft ook weer heel hard zitten klappen)
Daarna door de dierentuin, het was vandaag heel warm dus we hebben lekker rustig door de dierentuin geslenterd en om 14.00 moesten we ons weer bij de bus melden. Het was een leuk uitje en we hebben natuurlijk foto's van de panda's al deden ze niet veel..
daarna zijn we wezen zwemmen. We hadden het zwembad lekker voor ons alleen....dus was wel even lekker. Daarna zijn we weer lekker chinees wezen eten :-) in het hotel.
en nu zitten ze weer in bad en gaat Senn zo naar bed. Arnold ik zie er veel van jou in terug hoor, hij lag met het eten ook al weer te slapen, dat hebben we met Yin nooit gezien. En dan is het morgen al weer donderdag. Morgenvroeg gaan we naar oud Beijing, de Hutongs.
Hutongs
Hutongs zijn de kleine steegjes met traditionele lage hofjeswoningen waar oud Beijing nog voortleeft. De mooiste vindt u in de oude stadswijk Hou Hai. Laat u hier met een riskja rondfietsen en bezoek een van de hofjes waar vroeger rijke families woonden.
dus dat gaan we laten doen, ons laten rondfietsen en morgenmiddag worden we dan weer om half vijf opgehaald om naar de acrobatenshow te gaan. volgens mij hebben die wat te maken met de openingsceremonie van de olympische spelen.
dus morgen zullen we jullie weer op de hoogte brengen hoet het allemaal was.

Hoe was trouwens het bezoek van oma aan de longarts geweest?

Annemieke leuk dat je belde vanmiddag..

Muk heb je mijn mail nog gehad ?

Berna, dat wordt een dure lamp dan :-( maar hij zal vaat heel mooi worden.

Nog drie nachtjes slapen en dan weer lekker naar ons eigen huisje.... voor de kinderen meer rust en regelmaat (en voor ons ook ) weer terug naar de hondjes en ik kan niet zeggen weer lekker naar ons eigen bed, want het bed hier is niks mis mee...
Tot morgen.....
xxx

• 09 September 2009 - 12:39

Ingrid Van Seggelen:

Lieve trotste familie Rieken!!!!
    Wat een heerlijke verslagen die jullie geschreven hebben...Krijg er kippenvel van. Wat zullen jullie dolgelukkig zijn met weer zo'n heerlijk kleintje erbij. En wat een prachtig mannetje. 2 super mooie kindjes. Geniet nog lekker een paar daagjes daar en dan heerlijk naar je eigen omgeving. Ik zie je over 3 weken bij het sporten....
    Veel liefs, Ingrid

• 09 September 2009 - 13:13

Monique:

ja dat klopt, kreeg de mail terug van hotmail
    zal de foto's moeten verkleinen denk ik
    misschien dat ik er vanaaf aan toe kom
    en die stokjes, tnx!
    oant moarn

• 09 September 2009 - 14:22

Martijn, Luan, Karen:

Hallo daar,
    Wat een leuke foto's van Yin en Senn! zo leuk om te zien! en ook die panda's hoor, ookal doen ze niet zoveel, haha... De tijd vliegt om en zo met jullie verslag lijkt het helemaal zo snel te gaan, we missen niks van jullie avonturen!
    groetjes

• 09 September 2009 - 14:35

William Tamara M&?:

Hallo China hier NL,
    16.30 ...en inmiddels geen zomer-zon meer wel lekker weer. Hier een gewone werkdag, even kijken hoe jullie het vandaag hebben gesteld. Jemig wat leuk weer. En de foto's spreken boekdelen. Morgen al donderdag!! Veel plezier morgen. Bye bye veel liefs TWM? X

• 09 September 2009 - 16:49

Arnold Laura:

jammer dat wij er niet bij waren beetje te ver maar we doen het nog over of we gaan vast nadenken wat we weer voor leuks kunnen gaan doen maar dan met z,n zessenxxxxxxxxxxxxxx

• 09 September 2009 - 18:23

Jansen:

Hoi lieve mensen,

Het blijft een genot om jullie zo te mogen volgen.
    Geweldige fotos en verhalen.
    Geniet van de laatste dagen daar. Maar ik begrijp dat jullie eigen stekkie nu gaat trekken.
    Veel plezier nog.

xxx Hans Suus Glenny

• 09 September 2009 - 18:41

Magda :

hallo daar het gaat opschieten he,morgen al donderdag en wat een leuke foto,s weer, die sport schoenen staan geweldig.Ik zal de verhalen en foto,s nog gaan missen.Maar jullie zullen blij zijn weer thuis te zijn straks.Nog twee fijne dagen en een goeie thuisreis gewenst ,groetjes van ons uit schiedam.

• 09 September 2009 - 20:14

Petra Kennis:

Wat is die foto van Yin en Senn waar ze zo innig aan het kuffelen zijn lief zeg! en wat heeft dat mannetje een ondeugende lach! Ik ben trouwens heel blij voor jullie dat dit bed wel prettig slaapt, een plank is ook niet alles ... Ook voor morgen wens ik jullie vast een hele fijne dag! x Petra

• 10 September 2009 - 04:25

Bobiènne & Co:

Hallo China daar... hier weer een berichtje uit Utreg. Ja hoor idd je mailtje gehad. Zal vandaag proberen of een reactie gaat lukken...Hoe dan ook Dolfinarium china was een suc6. Héle dikke kus voor jullie 4tjes e n wij tellen af hoor. Hou er rekening mee in Nederland voelt het soms aan de herfstige kant. XxxX