11 september 2009 - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu 11 september 2009 - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu

11 september 2009

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Noel Fieke en Yin

11 September 2009 | China, Beijing

De een na laatste dag in China, een rustige dag hebben we gepland. Vanmorgen lekker rustig naar het ontbijt. Yin en Senn waren al weer volop samen aan het spelen..heel leuk om te zien. en na het eten zijn we even naar een warenhuis in de buurt geweest en nog de carrefour voor de laatste dingen te kopen. Nu ligt Senn lekker te slapen en Yin is aan het kleien, dat knutselen heeft ze wel gemist denk ik..dus ze was al lang blij dat hij ging slapen. Vanmiddag om 16.00 afspraak in de lobby om het Visa en paspoort terug te halen van Senn en dan kunnen we morgen richting Nederland.
We vliegen met Vlucht CZ 345 en als het goed is komen we om 18.35 uur aan op schiphol.
we zullen straks nog wat leuke kiekjes maken van de kids en zal ik vragen of noël ze er nog even op wil zetten :-)
laterrrrr

o ja Nadia, zou dat die dekmantel??? dan moet hij na morgen toch een ander excuus gaan zoeken :-)

• 11 September 2009 - 05:49

Tania & Co:

Alvast een goede reis en bedankt voor de dagelijkse portie lees- kijkplezier uit China! We zullen het missen. Tot snel!

• 11 September 2009 - 06:16

Joke:

Nog een nachtje slapen dan naar huis wel weer lekker zeker Een voorspoedige vlucht en tot morgen voor jullie een lekkere knuffel oma Joke

• 11 September 2009 - 07:16

Ryanne:

Hoi luitjes, wij lezen jullie elke dag maar reageren kwam er even niet van, ja ook hier zijn de kinderen van de week weer begonnen en voor jasper was het natuurlijk ook zijn eerste week op het voortgezet onderwijs maar so far so good. Ze gaan gebroederlijk samen met een paar vrienden elke morgen op de fiets naar school.Leuk om te zien hoor, Amber heeft alleen een vervelend rooster en is geen enkele dag voor half vijf uit dus dan fiets ik ze maar een beetje tegemoed, dat is wat gezelliger. Mijn verjaardag hebben we met een uitgebreid diner (oftewel een patatje van Rompert) gevierd. Jasper had zijn eerste hockeyles en Mars is coach dus uitgebreid eten zat er niet in, en sowieso is dat minder leuk doordeweeks. Morgen mag hij zijn eerste wedstrijd weer gaan spelen en Marcel mag weer coachen. Ik had een beetje gehoopt om morgen te kunnen scheidsrechteren maar helaas pindakaas er hadden zich al drie anderen aangemeld dus dan trek ik me terug . Natuurlijk komen we jullie morgen ook begroeten want we zijn harstikke benieuwd naar onze nieuwe familie-aanwinst en we hebben jullie ook heel erg gemist dus voor nu dikke knuffels allemaal en een fijne vlucht naar huis. Liefs the rieken clan xxx

• 11 September 2009 - 07:45

Milenne:

he familie,
    alles is geregeld, oppas, auto ( nog wel tanken!!!) en pepijn heeft het nog onthouden. morgen komen jullie eindelijk terug, we kunnen niet wachten!! goede reis gewenst en tot morgen!
    liefs milenne en ook van mn mannen natuurlijk

• 11 September 2009 - 08:05

Berna:

SUPER, ik kan niet wachten om Senn live te zien en Yin helemaal plat te knuffelen omdat ik zo trots op d'r ben dat ze zo'n keilieve grote zus is.
    X Berna

• 11 September 2009 - 08:52

Anja:

ook van me - een goede en safe terugreis !
    Groetjes,
    Anja

• 11 September 2009 - 08:52

Sophie:

Joepie, naar huis. We hebben genoten, maar zijn blij dat jullie nu rustig met z'n viertjes naar huis kunnen. Helaas zijn we er zaterdag niet bij. Ik ben nog niet aan het werk, verder geen uitleg nodig. Gelukkig zien we elkaar wel gauw. Nog één keer in het vliegtuig... Goede reis!!! en uh neem jullie tijd. Veel liefs van Maarten, Sophie en Pien

• 11 September 2009 - 09:06

Mart, Ans & Llana:

Wat is het eigenlijk snel gegaan, de tijd... morgen al weer retour naar Nederland. Heen met zijn drietjes en terug met zijn viertjes! Geweldig!!!!!!
    Wij wensen jullie een goede terugreis en dat Senn zich net zo thuis voelt bij jullie als Lieve Yïn. Jullie zijn een pracht gezinnetje, daar mogen jullie trots op zijn. Wij zijn het in ieder geval wel voor jullie.......

Tot gauw.....

• 11 September 2009 - 09:46

Buurman En Buurvrouw:

Gezellig, jullie met z'n viertjes thuis. kijken ernaar uit weer leven in de brouwerij haha. Hele fijne reis morgen en tot snel. de buufies.

• 11 September 2009 - 09:58

Arie En Petra:

Hé , zien we jullie nog morgen, vast nog wel aan het ontbijt?? Wij vertrekken om 9.30 uur morgenochtend! Vandaag naar de muur geweest, was een leuke dag.

Groetjes

• 11 September 2009 - 11:10

Yw:

hahaha blijf lachen om yin. GOEJJJJE reis en blijf nog ff schrijven als jullie thuis zijn want is leuker als een reallifesoap. xx

• 11 September 2009 - 23:16

Wendys:

Een hele goede en veilige reis!!
    Ik zal jullie berichtjes missen... :-(

Veel liefs,

Wendy