11 september vervolg - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu 11 september vervolg - Reisverslag uit Beijing, China van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu

11 september vervolg

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Noel Fieke en Yin

11 September 2009 | China, Beijing

Zoals beloofd nog een stel foto's. We hebben vanmiddag zijn visum gehad dus we kunnen echt met z'n allen naar huis. We zijn nog lekker chinees wezen eten in het restaurant in het hotel en hier ligt ondertussen alles weer in bed. Senn slaapt al heerlijk maar Yin nog niet..en we hebben morgen zo'n lange dag voor de boeg.
Senn had nog nooit op gras gelopen dat was wel komisch om te zien..
geniet van onze kroost.....
wij nog een nachtje hier en morgenavond lekker in ons eigen bedje...
Tot morgen .
xxx

• 11 September 2009 - 15:17

Bodile:

Ha lieverds!

Ik hoop dat jullie van het laatste dagje China hebben genoten =) Ik dacht vanochtend op school nog even een berichtje te plaatsten zodat jullie het vandaag nog zouden lezen, maar natuurlijk lag net vandaag internet eruit...
    Wat een geweldige foto's weer!
    Ben vanmiddag bij oma langs geweest, ze was in een redelijke klets-mood en hebben samen spekkies gegeten. Ik moest ze op een gegeven moment maar wegleggen, maar toen ze net in het kastje lagen zei oma: ze zijn wel erg lekker die spekkies! Ik: wil je er nog een toevallig? Ja...
    Ze was nog even haar bed uit gekomen, en na een half uur - 3 kwartier was ik nog steeds niet naar huis gestuurd, dus toen ben ik zelf maar gegaan, haha!
    Nou, ik zie jullie op Schiphol!!!

Dikke kus en een hele goeie reis toegewenst!!

xxx Bo

• 11 September 2009 - 15:27

Antoon:

fijne thuisreis toegewenst.
    het was leuk om alles te kunnen volgen.

• 11 September 2009 - 15:43

Jolande Kerver:

Wat leuk om jullie verslag zo te lezen,en wat een leuke foto's.Ik wens jullie een hele goede reis terug en geniet maar lekker van jullie gezin. Groetjes Jolande Kerver(Top Fit)

• 11 September 2009 - 17:44

Nick&nadia:

Misschien ben ik net te laat en lezen jullie dit pas als jullie weer thuis zijn. We willen jullie een goede reis wensen en we hopen dat de kids er geen last van hebben. Wat heerlijk dat jullie morgen met z' n 4 tjes thuis zijn. Geniet maar lekker van het gelukkige gevoel, het is jullie gegunt! Nick zal idd een nieuwe dekmantel moeten bedenken haha. En ik een nieuwe bezigheid want nu keek ik elke dag op deze site en dat is nu dus afgelopen. Maar maak je geen zorgen ik kom er wel overheen hoor hahaha! Dikke kus en tot in Nederland

• 11 September 2009 - 18:30

De Cupidootjes:

Een hele goede reis naar huis en een fantastische aankomst op Schiphol!!! Wij wensen jullie heel veel geluk met jullie prachtige kinderen uit China!
    Groet,
    Bas, Colette en Zhi Cupido

• 11 September 2009 - 19:52

Miranda Van Dam:

Het zit er weer op. Morgen lekker naar huis.
    We vonden het leuk om jullie te volgen.
    Een hele goede terugreis en een mooi ontvangst op Schiphol!

Groetjes,
    Richard, Miranda, Linouk en Kaj

• 12 September 2009 - 06:46

Dick & Hinke:

Jongens, jullie gaan alweer naar huis. Een hele goede reis gewenst en thuis lekker verder genieten. We hebben jullie verhalen met veel plezier gelezen.

Dick & Hinke Schilstra
    Senna & Stijn

• 12 September 2009 - 08:30

Luc&Judith&Gwen:

Hallo bofkonten,

We hebben genoten van jullie reisverslagen en de prachtige foto's. Wat een geweldig mannetje, en wat een mooi setje samen! Echt een koningskoppel hoor. Wij wensen jullie een veilige terugreis met zijn 4-en, en dan maar maximaal genieten met zijn allen.
    GR Luc, Judith & GWen.

• 12 September 2009 - 08:51

Jansen:

Goh het zit er al weer op.Wat gaat de tijd snel.
    Er komt vandaag in ieder geval een heel gelukkig gezin aan in Nederland.
    Bedankt dat we mee mochten genieten van jullie speciale reis.
    Tot gauw.

Hans Suus Glenny

• 12 September 2009 - 10:50

Jasper:

Heej fam rieken Hopenlijk gaat alles goed daar ?
    want ik zal jullei wel weer heel snel zien hopenlijk maar veer plezier met jullie jongetje

• 12 September 2009 - 11:23

Esther Derks:

Welkom thuis!! Geniet van alle aandacht en jullie mooie kroost!

Groetjes
    Esther Derks

• 12 September 2009 - 15:11

Petra Kennis:

Hallo lieve mensen, wat fijn dat jullie vandaag weer thuis komen!! Kom jullie snel een dikke knuffel brengen! x Petra

• 12 September 2009 - 15:38

Wendy:

Hoi,

Heb genoten van jullie reisverslag, als je die foto's ziet dan lijkt het alsof ze al jaren samen spelen..

Geniet van jullie kids

Bedankt voor het mooie verslag.

Groetjes WEndy (mama Chunjun inlofdatum van 3 aug 06)

• 12 September 2009 - 20:22

Bobiènne & Co:

Yes !!! jullie zijn er. Wat een heerlijk weerzien van zo'n pracht gezinnetje. En dan ligt onze Bob nu net in haar bedje met jullie lieve kado'tje, mickey & minnie mouse schrijf dingetjes !! Die gaan maandag mee naar school. Inclusief het verhaal dat wij onze nieuwe neef SENN op schiphol mochten begroeten. Héél veel liefs van ons 3 tje voor jullie 4 tjes XxxX

• 13 September 2009 - 15:16

Terry:

Welkom thuis !!!

• 14 September 2009 - 08:04

Anja:

Hoi hele gezin met 4,

hopelijk hebt jullie goed geslapen in jullie eigenen bedden en Senn in zijn nieuwe tehuis. Jetlag is overwinnen en betje en – de moeder van Fieke kon eindelijk zien haar kleinzoon ! Het was leukk jullie te zien en vlieghaven, groetjes Anja

• 14 September 2009 - 10:48

Yw:

ik mis 12 13 en de 14e.....

• 14 September 2009 - 19:04

Marloes:

Lekker weer thuis nu als het goed is: gaaf hoor. Fieke, je hebt al eens verteld dat als een adoptiekindje ondeugend durft te zijn dat het dan wel goed zit. Nou, daar hoeven jullie je wat Senn betreft dan geen zorgen om te maken...;) Wat een lekker manneke zeg. Tof om te zien hoe hij helemaal tegen zijn papa aan kroop. Erg ontroerend. Zo te zien voelt hij zich heel, heel goed bij jullie. Geniet!!

groetjes,
    Marloes