Het laatste verslag........... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu Het laatste verslag........... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Noel Fieke en Yin Rieken - WaarBenJij.nu

Het laatste verslag...........

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Noel Fieke en Yin

16 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Op 12 september zijn we om iets over 7 's-avonds geland op Schiphol na een vlucht van ruim 10 uur. Valt niet mee met twee kleine kinderen dat reizen maar we zijn er ook klaar nu mee met het vliegen.
De aankomst op Schiphol was geweldig. Ook Yin vond het leuk om alle bekenden weer te zien. Dat is wel een heel gaaf gevoel hoor dat ze je allemaal op staan te wachten. Yin en Senn kregen ballonnen en cadeautjes dus helemaal geweldig en we konden lekker allemaal bij Pepijn in de auto om heerlijk naar huis te gaan. Senn liet zich makkelijk in zijn kinderstoeltje zetten dit in tegenstelling tot Yin 2,5 jaar geleden.
En we zijn thuis zo ongeveer meteen naar bed gegaan niet voor heel lang want het slaapritme was aardig in de war.
Maar nu zijn we een paar dagen verder en Senn slaapt in zijn eigen kamertje en heel goed ook....en Yin is weer terug in haar middagslaapjesritme en wordt daardoor ook weer een stuk makkelijker :-).

Bedankt iedereen voor alle lieve reacties, we hebben een geweldige reis gehad. Dit weblog laten we een mooi boek van drukken zodat naast alle mooie herinneringen aan deze reis nog een hele mooie herinnering hebben voor Senn later.
Het was geweldig en wat hebben we twee geweldige en mooie kinderen.
We zijn helemaal trots...en super gelukkig.
En ook wij missen het weblog.
Hoe het gaat met Yin en Senn is verder te volgen op

www.famrieken.web-log.nl

• 16 September 2009 - 18:38

Magda:

Hallo allemaal wat fijn dat het allemaal goed gaat.En dat hij al op zijn eigen kamertje slaapt ,En dat yin toch maar weer de draad oppakt van lekker slapen.Ik hoop dat jullie lekker rustig kunnen wennen en genieten van elkaar ,en we houden nu de andere site in de gaten veel lieve groeten uit schiedam.

• 16 September 2009 - 21:28

Jeroen, Lon & Lynn:

Noel, Fieke, Yin
    Wat hebben jullie een prachtige zoon en broertje!
    Echt een plaatje.

Jammer dat we niet op Schiphol konden zijn, we waren nog op vakantie.

We wensen jullie heel veel geluk met z'n 4en.

Liefs,

Jeroen, Lonneke & Lynn

PS: wat wordt Yin een mooie meid

• 17 September 2009 - 19:34

Willemijn Schalk:

Hallo Fieke, Noel en Yin,

Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje! Veel geluk met z'n vieren en geniet van elkaar. Geweldig jullie reisverslag en de mooie foto's en tot de volgende pilates-les.

Groetjes,
    Willemijn van Elk

• 19 September 2009 - 11:23

Mart. Ans En Llana:

En nu lekker genieten van jullie gezinnetje....